Известие

Collapse
No announcement yet.

черен нагар по буталата - Причина? - Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А имаше ли нагар при първото отваряне на двигателя не разбрах? Или сега се е появил, след 'ремонта'?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
      Колега, ако майстора ти беше запознат с принципа на работа на двигателят и най-вече с процесите на износване на работната камера, НИКОГА нямаше да ти предложи да смениш САМО сегменти. Поради инерционните сили на коляно-мотовилковият механизъм , цилиндъра се износва на елипса. Заедно с него , по същият начин се износват и сегметите ( не си мисли , че се въртят кой знай колко в буталото) . Нали се сещаш как ще уплатнява идеално цилиндричен нов сегмет в, елипсовиден цилиндър!!!! . Масленият сегмент действа като клапан , който "остъргва" маслото по цилиндъра и го връща в картера през ПРОРЯЗАНИЯТ канал в буталото в който самият той е поставен. "Дебита" му е съобразен с хлабината бутало-цилиндър, така че друг вариант освен шлайф, нови бутала и сегменти нямаш ! В противен случай, по-добре остави старите. И както колегата по-горе каза : Нагара е от МАСЛО !
      Не съм съгласен с теб той хубаво се иозносва на елипса НО има допустими размери на износване и още нещо много важно при работа сегментите се въртят в канала на буталото не си стоят постоянн=о на едно и също място което означава че при тях износването ще е почти еднакво е целия диаметър за това ако цилиндрите не са с голямо износване еднисегменти биха свършили перфектна работа ако каналите на буталата и самите бутала не са износени. А има и още един проблем цената на ремонта отива много нагоре и не знаеш на какви ерзервни части ще попаднеш а тръгнеш ли да слагаш оригинални по добре е да вземеш друга кола.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Абе цялата работа май идва от главата. Тези от сливен където е правена не са си свършили добре работата... А колата дали е била с нагар при първото отваряне... не мога да кажа защото й хвърлих един бърз поглед и нямам ясен спомен как е била . Но мисля че нямаше. В майстора съм сигурен, че знае какво прави. Иначе колата ми нямаше да е при него. За буталата даже се съмняваха че са били сменяни наскоро... защото бяха в много добро състояние, почти без износване. На цилиндрите нищо им нямаше.

        Comment

        Working...
        X